Levende og døde dyr

Sommer og sol og levende dyr…..

Lamaer

En humle eller bie på besøk

Kyrne later seg…

Ikke levende eller forstenede?

Ser ut som en katt?

En fisk?

En fugl

Ser du en elefant?

En hund?

Fant overste levende og døde dyr da min mann og jeg dro til kjærlighetstur i går.

I dag, etter frokost dro jeg en tur til kirkegård for å vanne planter i gravene til de nærmeste.

Så en sykkel forlatt på en sykkelsti.

Ingen sjel å se, men vakker var det rundt meg

Jo da, det var en hund og eieren på en løpetur

Og endelig kom jeg til kirkegård

Etter turen til kirkegård og middag, hjalp jeg mannen min med lysthuset som settes på veranda. Og jeg som har høydeskrekk, vonde knær og skuldre måtte bare bite tennene sammen og hjelpe til ettersom det var jeg som maset på et lysthus.

Jeg måtte stå på denne provisorisk trappen for å hjelpe mannen med montering av taket på lyshuset. Og jeg kjente melkesyre på armene til gangs. Jeg husker deltakere på Farmen som slet med å bære melkespann under konkurransen. Plutselig følte  jeg i ett med dem. Jeg skalv på knærne, men torde ikke å klage for mannen min slet nok med å få skruene på plass.

Mannen som tetter opp skruene etterpå.

Fikk gjort litt i dag også.

Og da fortjener vel man kos innimellom slagene…

Og nå er både kjerringa og sussebassen funnet hver sin mobil å trykke på og slapper av på sofaen.

Hva har du gjort i dag?

14 kommentarer

Siste innlegg