Lima Park Hotel

Kunne tenke meg nå å booke til en slik hotell og bare nyte feriedagene.

På dette hotellet hadde min sønn og familien hans tilbrakte en helg for å feire mitt eldste barnebarns 20-årsbursdag.

Det er en pakke tur. Ikke bare opphold på hotellet, men de fikk være med på ulike ting. De ble kjørt til et annet sted med denne type transport:

Til et sted som heter:

Fint utsikt der

De fikk prøve å skyte på med pil og bue

Sykling

Båttur er inkludert, men det blåste mye den dagen og dermed båtturen ble avlyst

Fint sted for hele familien

Hvis jeg kunne bare reise på ferie til Filippinene nå, hadde jeg gjort det. Jeg har så lyst å være sammen med dem. Forhåpentligvis i nærmere fremtid. Jeg takket Gud for moderne teknologi hvor jeg kan delta i aktivitetene gjennom bilder.

Hva slags ferieplaner har du?

11 kommentarer
    1. Så fin en familie. Så ut som et nydelig sted. Forstår godt du vil ha vært der. Nå har jeg snart bare en uke igjen i første del av ferien min. Ferien min har vært mest hjemme, det jeg har behov for :). Ønsker deg en riktig god ferie <3.

    2. Tusen takk. Jeg blir vel mest hjemme denne gangen..kanskje små turer med min mann og en tur til Olso for å besøke vår datter🥰
      Ha en fin dag til deg🥰

    3. Ser jo helt supert ut… også så koselige bilder av familien din.. <3 Håper du får til en tur dit om ikke alt for lenge… vi tar småturer i Norge..med kort reisevei..håper på mye sol og varme <3 Klem og god helg <3

    4. Forstår at du ville ha vært der. Det blir nok, om ikke så lenge kanskje. Jeg venter på at min datter som bor i Stockholm og et av mine 4 barnebarn skal komme og være her en stund. Gleder meg veldig, har ikke sett de på ett år pga. Corona…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg