Linsebytte…igjen!

Gjett om å må være så uheldig når det gjelder linsebytte. Hørte mange solskinnshistorier av folket som har tatt det og ikke hatt noe problem med synet etterpå. Men jeg har vært en av dem som slet mye etterpå. Dårlig syn, sviende øyne og lysskyhet siden januar i år. Har vært sjekket uttalige ganger uten forbedring. Og nå endelig skal de prøve med en ny linsebytte igjen. Håper denne gangen blir det vellyket.

Fint vær i dag da jeg gikk til båtterminalen.

Må reise til byen Trondheim hvor jeg skal få behandling for øynene. Skal overnatte på et hotel i natt for jeg må sjekkes igjen dagen etterpå. Mulig jeg kan ikke bruke skjerm noen dager på grunn av øynene. Men…jeg får ta et problem om gangen:)

Fint høstvær i dag!

Båtterminal. Masse sitteplasser ute og fin utsikt.

Fint også i Trondheim

Spiste lunsj på Røft først før jeg gikk til klinniken. Maten var nydelig. Var innom Nærvesen etterpå og kjøpte boller som blir sikkert min kveldsmat:)

Har time halv 3.

Nå er jeg her hos øyenlegen og venter på avtalte time. Litt engstelig…men håper det går bra denne gangen..

5 kommentarer
    1. Ingenting i veien med linsa på kamera 😀 Masse flotte bilder å kjenne seg igjen i 😀 Lykke til hos øyenlegen, og tvi tvi for at det nå går seg til og blir veldig bra 😀

    2. Så mange flotte bilder 🙂 Jeg har aldri prøvd linser.. og hadde vært redd for at det skulle irritere på øynene.. Men jeg vet jo også om mange som er fornøyd med det.. Håper det ble positivt hos øyelegen <3

    3. Ja, jeg angret at jeg gjorde det første gangen fordi det var ikke vellyket. Men håper at det blir bedre denne gangen.
      Takk for besøket og klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg