Livet på Filippinene

Jeg begynte denne søndagen min her på Filippinene med å gå tur rundt i nabolaget hvor min sønn og familien hans bor tidlig om morgenen. Godt for kropp og sjel og passelig temperatur.

Og etter frokosten dro jeg med hele gjengen til søndagsmøte.

Min eldste barnebarnet sang i koret denne søndagen:)

Bibelversene som ble brukt til dagens preken.

Åpningsordet

Hovedtemaet var ” Unwrapping the gift.” Gaven var Jesus som va Ordet, Livet og Lys.

Pastoren

Det ble delt ut gaver til de som fikk klistermerket under stolene.

Gruppebildet. Sønnen min var ikke med for han tok eksamen på et kurs han var med.

Bruker fortsatt munnbind for beskyttelse mot covid.

Etter møte bestilte vi bare mat som vi spiste hjemme. Nudler med kjøtt og grønnsaker

Canni roll: krabb og grønnsaker

Kylling og calamares

I skrivende stund er det allerede mandag her på filippinene:)

Har du hatt en fin søndag?

Takk for titten:)

8 kommentarer

Siste innlegg