Livets reise

Hjernen jobber på høyt gir…ville gjerne klare hverdagens utfordringer…men den er fult og tåkete. Kroppen skriker å bli hørt…mye smerter …men livet må gå videre.

Hr. Happy kom endelig hjem fra oppholdet på sykehus. Han skremte oss alle. Men nå er det bare å begynne på nytt.

Været er ikke samarbeidsvillig. Dårlig vær igjen i dag. Sto opp halv fem.  Måtte kjøre min  datter til flyplassen i nærheten veldig tidlig. Hun skulle reise tilbake til Oslo og ta fatt på hverdagens utfordringer hun også.

Og jeg skulle til Trondheim med båt halv åtte for jeg har time til øyenlegen klokka 9. Har ikke lyst til å dra fra Hr. Happy, men har ikke noe valg. Takk og pris for at jeg kan legge hver og ens liv i Guds hender.

Dagens sitat passer til meg og mulig til deg også?

Hvordan takler du utfordringer?

4 kommentarer
    1. Fint sitat, og det er vel også det vi ofte gjør. 🙂 Godt å ha mannen hjemme igjen tenker jeg. Håper turen til byen og øyelegen gikk bra. Godt å ha hatt dattra di hjemme noen dager også. <3
      Ønsker deg en så god dag som mulig, på tross av smerter og mange tanker og utfordringer. Du har jammen meg nok av dem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg