Livsglede

Hei på deg! Her i Trøndelag skinner sola og jeg nyter fortsatt ferien min selv om kroppen er ikke helt på topp. Men man jo finne noe lyspunkter her i livet.

Mye å takke for akkurat nå som solen. Den gir mye varme og lys. 

Jeg og gubben har nettopp spist middag som besto av kjøttkaker og pølser i brunsaus, salat, kokte poteter og gulrøtter. Ren norsk mat. Har ikke tatt bilde av middagen, men er veldig takknemlig for at mannen handlet mat og jeg fikk lage den. Riktig likestilling her i huset. 

Har også vært veldig produktiv i det siste. Laget masse kort…nå kan venner og kjente bare feire bursdager. 

Skrev sitater i mellom bildene:)

Sannheten er som olje, den flyter alltid ovenpå.

Mange mennesker kunne blitt kloke hvis de ikke allerede trodde at de var det.

Noen mennesker vokser med ansvaret, andre blir bare oppblåste.

Vennskap er kjærlighet med forståelse.

En forsiktig manns hus brenner ikke.

Dagens tips: 

Vakre lepper er et skikkelig blikkfang. Ta på lipgloss med pensel og dermed blir du uimotståelig:) 

Ønsker deg en god dag!

4 kommentarer
    1. Her var det mye lekkert – de som kjenner deg er heldige, det må være en glede å få et kort fra deg! Lipgloss…. hmmm… jeg er så dårlig på sånt, hihi…. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg