Lofoten…awesome place!

Jeg har ikke vært i Lofoten ennå, men håper det blir i slutten av august hvis det blir fint vær. Imens kan jeg dele bildene som jeg har lånt fra en venninne som har nettopp kjørt ditt med båt sammen med familiens sin. Jeg fikk lov å dele ut i bloggen min. Innimellom bildene skriver jeg sitater av Ronne Mercurio fra Kalender “Herregud & Co. Jeg er jo en dame som elsker sitater:)

Livet er jo fullt av muligheter at det blir umulig å velge.

Tenkt om jeg hadde begynt å leve det livet jeg drømmer om?

Det er viktig å lytte til den indre stemmen...

 

 

Hvis jeg ikke gjør forandringer, så forandres jo ingenting.

Ja, det var dit jeg var på vei! Men så gikk meg vill på veien!

Å tilgi er å slippe fangene fri! Og oppdage at fangen er meg!

Hvis du først skal tvile på noe, så tvil på at det finnes noe du ikke kan klare.

Hvilke sitat/sitater liker du best?

Har du vært i Lofoten?

6 kommentarer
    1. Aldri vært i Lofoten men vet jo det er et flott sted .. Fine bilder fra venninna di..og fine sitater .. Liker godt det med.. Hvis jeg ikke gjør forandringer , forandres jo ingen ting.. Ha en fin lørdag videre <3

    2. Mange fine sitater…
      Håper du får komme deg dit, august er en bra måned å dra har jeg hørt.
      Jeg var jo der i juni i år, og lover du ikke kommer å angre…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg