Luljettas place

Luljetta place! Høres ikke norsk ut, ikke sant? Og det er jo ikke, fordi dette stedet er på Filippinene. Jeg reklamerer ikke stedet, men hvis bare du får lyst til å dra på ferie til Filippinene så dette er et fint sted å være. Stedet har preg av filippinsk kultur.

 Hvis du har lyst å vite mer av stedet: Websiden

Fikk vite og fikk bilder av stedet fordi min sønn og hans eldste datter feiret bursdag her i helga sammen med resten av familien. De har samme bursdag på samme dag. Det er mindre arbeid og stress når man feirer bursdager slik:)

Veggene var laget av bambus og tre

Takene er laget fra en spesiell blad som er egnet for taket. Så ut som palmeblader.  Mitt eldste barnebarn på bildet.Blomsterdekorert området. Mitt yngste barnebarn på bildet

Bursdagsbarnet

Min sønns tre barn

litt moderne:boblebad

cottage

Fargerike paraplyer på taket. Jeg har sett at i Norge, har vi også slik.

spisesalen

soverom

Og hele familien

Et sitat på en vegg.

 

 

Hva synes du om stedet?

Kanskje jeg tar meg en tur ditt neste gang jeg er på hjemlandet:)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg