Lunsj ute

Selv om kroppen min er fortsatt i ulage med fibro angog forkjølelse,  spurte jeg Hr. Happy om vi kan kjøre en liten tur. Piknik ettersom sola er på besøk. Heldigvis Hr. Happy sa ja til det.

Tenkt å ta lunsjen ved en foss en time kjøring hjemmefra. Hr og Fru Happy:)

Ankommet

Her havner vannet fra fossen

Mektig foss.  Fevåg område

Iskaldt vann. Så det ble ikke noe bading for oss.

Men vi klarte ikke å være der lenge på grunn av fossen bråker mye. Det ble for mye for mitt hodet. Så kjørte vi et annet sted… neste innlegg:)

7 kommentarer
    1. En skikkelig foss, ja!
      Hadde dere stilt dere under fossen, hadde dere fått en skikkelig massasje! 😀

    2. Så deilig å være på tur, foss bråker og jeg orker ikke det jeg heller…
      Vakre bilder..

      Må ha ro……..en liten stund går fint, men jeg greier ikke sile ut hva som er bra støy eller ikke…Så blir larm med mine
      hørselskader.

      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg