Lykke

Hva er lykke for deg?

Noen tips for å være lykkelig!

  1. Si noe pent til deg selv hver dag som ” Jeg er verdifull”. Jeg er verdt å ta vare på. Pleie deg selv!
  2. Være obs på hva du tror på og levd etter det.
  3. Finne årsaken på hvorfor du gjør det du gjør slik at du ikke mister motivasjonen.
  4. Akseptere det livet du har nå, men vær obs på hva du har lyst til å bli.
  5. Sette pris på hva du har.
  6. Skriv 10 ting du er takknemlig for hverdag.
  7. Prøv å se positive sider om mennesker du omgås med hverdag og være positiv uansett hva som skjer i ditt liv.
  8. Naturen har mye å by på. Utførsk den.

Min måte å finne lykke i hverdagen.

Hva er din måte å finne gleden ellers når livet er vanskelig?

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg må faktisk innrømme at jeg har vært så dårlig de siste månedene, at jeg følte livet mitt var meningsløst. Det er ganske tøft når man har kommet dit. Men nå når jeg begynner å nærme meg min vanlige dagsform, så kjenner jeg på lykken i alle små ting ♥
      Det er godt å ha noen små regler for seg selv ja, når tilværelsen føles vanskelig. Det kan faktisk lette litt ♥

      1. Jeg må alltid minne meg at det er fortsatt noen som trenger meg når jeg har det som verst.
        Det er bra at vi kan føle oss bedre etter en viss periode❤

    2. Fin fokus hos deg i dag. Her er tanker fra en morgen her, fordi jeg trenger det:
      Fremgang og glede spirer,
      når ruging på egen
      og andres elendighet
      tar slutt.
      +
      Glede i Herren alltid Fil.4.4-7

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg