Maihaugen

God morgen. Håper du har hatt en god søvn i natt. Selv om jeg ikke har det som er ikke noe nytt for meg, er jeg takknenlig for en ny dag.

Som sagt, jeg har jo fortsatt ferie og en av stedene jeg og  gubben har vært var i Maihaugen i Lillehammer. Et sted hvor det passer for alle.Hvis du har lyst å vite mer om stedet:

Info

Det er et sted for gode museumopplevelser for små og store.

Der finnes det friluftsmuseet. Det er mer enn 200 historiske hus fra 1200- tallet osv.

Dette stedet er en del av omradet og jeg kommer til å dele litt mer i senere innlegg. For du skjønner at jeg tok mange bilder derifra.😊

Bildene er fra området som heter “Fiskebollen”

 

 

 

 

 

Fint sted ikke sant?

Har du vært på dette stedet?

Avslutter med dagens ord:

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg