Mat og besøk

Hvis det er noe som frister her på Filippinene,  så er det mat. En dag, etter at vi hadde besøk en gammel tante som kjente oss nesten igjen, spiste vi en herlig middag…

Mett ble vi og vi tok med oss rester hjem for det var ikke noe vits å kaste mat:)

Tilbake til gammeltanten. Hun har aldri vært gift og ikke har barn og vi er knyttet til henne fordi vi gir henne støtte hver måned for livetsopphold.

Jeg ga henne en heklet katt som jeg trodde hun ville like fordi hun hadde aldri fått en slik en i hele sitt liv, men hun spurte meg hva hun skulle gjøre med den. Jeg sa at det kan være selskap for henne. Hun sa at hun skal gi den isteden til et barnebarn av hennes søster. Hun fikk også et par grytekluter og hun sa at de var fine:)

Vi ga også henne norske sjokolader og penger. Men hun er også gavmild og sa at hun skal dele velsignelser til andre i slekta som ikke har mulighet til å smake norskesjokoladen og har dårlig råd.

Etterpå kjørte vi en tur til huset hvor vår yngste søster bor. Det føles som hun bor i verdens ende.

I fjor da vi besøkte huset hennes, var det under bygging. Og nå er det ferdig og vi skulle se det. Det ble veldig fint synes jeg:)

Vi søskene som kom på besøk. Eieren av huset var ikke hjemme.  Hun var på jobb:)

Barn og barnebarn, tantebarn kom også innom.

Det ble mat her også. Pizza:)

Dagen etterpå ble det hos min eldste søster. Noen søskenbarn skulle komme på besøk:) Her ble det også mat servering.

Tre stykker som kom fra Norge ( meg, min eldre søster og en kusine) og en søster som jobber i Saudi Arabia var på besøk.

De andre søskenbarna:)

Dagen etter, var jeg og mine to barnebarn på et shoppingsenter for å kjøpe noe vi trenger i huset. Og vi spiste der også.

Slik går dagene her på Filippinene. Mat og besøk. Fin slankekur:)

2 kommentarer
    1. Gammeltanta di er tydeligvis ei praktisk dame, som liker å få det hun har bruk for 😉
      Så utrolig mye god mat! Sikkert ok å variere med litt pizza der også, hihi 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg