Mat og chat

God morgen til deg:) Har du hatt en fin påske? 

For de fleste er vel i dag den siste av dagen av påskeferien. Jeg skal også begynne å jobbe i morgen. Noen kanskje kunne tenke seg mer feriedager, men andre gleder seg å begynne på arbeid igjen. Jeg er vel begge deler:)

Mens jeg og min yngste datter hadde koset oss mye i påske. Spist  mye god mat, blant annet sushimat i går. 

Stekte uer, salat og potet bakt I ovn dagen før.

Og ny bakt solsikke brød

Og jeg chattet også med familien min på Filippinene og en søster her i  Norge. Det er det som er så fint med slike chatt at man kan gjøre det i pyjamas. Jeg var bare ikledd pyjamas:)

Jeg takker Gud for moderne teknologi som gjør det mulig å prate med familie som bor så langt unna og ser ansiktene deres og høre deres stemme. Avstanden blir for kort da.

Ellers har det regnet her i flere dager, men i dag da jeg våknet var det hvitt overalt. Snøen ville ikke slippe taket. Stemorene og liljene mine ble dekket av snø. Håper de overlever. 

 

Enn du?

Skal du begynne på arbeid eller har noe viktig ting å ta fatt i morgen?

Har du hatt besøk av familien eller chattet med dem?

Er det snø, regn eller sol hos deg?

Synes du at du har hatt en fin påske?

Ha en fin mandagsmorgen:)

 

12 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Ja denne teknologien er fantastisk !

      Her er det snø… og snart blir det ut på tur med hunden 😀

      Lag deg en fin siste dag i påska 🙂

    2. Det så godt ut ja 🙂 vi har så vidt fått snakket med barnebarna men de er ikke så glad i å snakke i telefonen. Håper å få møte de igjen om ikke så lenge. Jeg er ikke på jobb så alle dager er ganske like. 🙂

    3. Så koselig med en sånn chat! Jeg har vært mye aleine i påska – har vært noe med min datter, og aleine på tur med bobilen. Det er jo sånn det er nå! Men påska har vært nydelig, selvom det har vært mye kaldt! Idag blåser det iskaldt – har gått to turer, men ellers drivi med litt av hvert inne (ulikt meg….)! I morra er det jobb igjen….! God klem <3

    4. Vel overstått påske til deg 😊 Så er påsken 2021 over for i år, og der har vært ei kjempefin og koselig påske 😊

      Har slappet av, ladet batteriene, gått turer og besøkt familie 😊

      Nam, nam :p Maten så kjempegod ut 😊 Ikke minst kjempekoselig med en slik chat.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg