Måtte ut likevel…

Det blåser og det var forferdelig glatt…men hodet mitt var så fullt av alt og ingenting og jeg tenkte at kanskje det ville hjelpe med frisk luft selv om  jeg var halv svimmel. Utstyrt med godstavene gikk gåturen noenlunde  bra. Og mannen ved min side.

Vi gikk i kanten av veiene for det var speilblank.

Sola strålte litt.

I går ryddet jeg julepyntene og i dag tenkte jeg å støvsuge huset og vaske i morgen. Deler husvask i flere dager fordi jeg klarer ikke mye.

Og i mellomtiden lytter jeg på disse lydbøkene. Første to bøker i år. I fjor lyttet jeg bare på ca 20 bøker. Betraktelig mye mindre enn året før som var 90 bøker. Leste blogginnleggene isteden:)

Leser eller lytter du på mange bøker i året?

Avslutter med dagens sitat:

6 kommentarer
    1. Godt å komme ut en tur, men jammen var det speilblank veier ja 😀
      Har fjerner jula i dag vi, og i morra blir det støvsuging.
      Gjør som deg, og deler opp, ellers klarer jeg det ikke ☺ God søndag! 🥰

    2. Det ser ut som det beste bentøyet på den veien er brodder, men helt sikkert deilig å komme ut i frisk luft.
      Vi har mye snø, nullgrader og tjukk tåke her i Oslo i dag, så jeg har ikke vært utenfor døra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg