Med hode i doskålen

Hvem trodde at jeg skulle bli dårlig etter en god natt søvn,  men jeg vet ikke hva som skjedde. Det gikk jo bra da jeg sto opp og dusjet, men da jeg skulle spise frokost, plutselig kjente jeg at jeg hadde ikke lyst på noe. Jeg ble veldig kvalm og svimmel. Prøvde å spise en halv banan, men måtte bare kapitulere. Sprang til badet og kastet opp. Og der ble hodet mitt værene i doskålen en stund og jeg grått av utmattelse. Ringte til jobben og sa fra at jeg ikke kunne komme.

Jeg lurte på hva som gjorde meg dårlig ettersom jeg ikke hadde spist ennå. Det eneste jeg tok var en Vimovo tablett.

Jeg leste i bivirkninger og en av dem er magesmerter og oppkast. Så jeg kunne ikke tenke meg noe annet at det var det som var årsaken av at jeg  ble dårlig.

Huffa meg…tenkte jeg. Klokka er nå 12 og ennå har jeg ikke klart å spise frokost. Men jeg har sluttet å kaste opp. Og svimmelheten er ikke så verst nå.

Håper at i morgen er jeg istand til å jobbe.

Dagens sitat. I morgen er en ny dag.

Men nå skal jeg bare pleie meg selv.

Ønsker deg en god dag.

 

13 kommentarer

Siste innlegg