Meg og solsikkene

Ja, meg og solsikkene har noe til felles..vi begynner å gå ut på dato:) Meg med gråhårene og solsikkene som begynner å bli brune.

 

Dem er til salg. 15 kr per stykke. Jeg kjøpte to stykker:)

Høst pynt hjemme

Jeg farget håret i går, så jeg er ikke så grå i håret nå. Bildet fra søndagsmøte i går.

I dag regner det veldig mye og jeg tror jeg vil ha innetrim i dag. Klær som skulle brettes og strykes har vokst opp og da tar jeg fatt på dem først:) Så vi får se hvor mye styrke jeg har igjen da:)

Farger du håret? Pynter du til høst hjemme?

3 kommentarer
    1. Solsikker er bare helt nydelige! ☀️💛

      Jeg har sluttet å farge håret, jeg. Ble så lei av etterveksten….

    2. Ja, fine blomster:)
      Jeg holdt på vurdere om jeg skal slutte å farge det grå hårene…men hver gang jeg ser meg selv i det gråhårene, klarer jeg ikke å la være:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg