Midtsommer fest i Bali

Det var søndag og midtsommerfest i Norge.  Her på Filippinene feiret vi søndagen med å dra til dette stedet. To timer kjøring fra airbnb.

Bali inspirert sted for en dagstur.

 

 

Ser det slik ut i Bali?

Vannet i svømmebassengene er varme. Det kommer fra en varmekilde.

Blomster på bordene.

Flere slike sittegrupper

Navnet på stedet

Barnebarna. Brukte båten til å beskytte seg mot solen:)

Den andre har funnet den riktig måten å bruke båten  på.

Og bestemoren:)

Blomster pike:)

Jeg har seks barnebarn. 4 benyttet bassenget, de to resterende bare hvilte på rommet:)

Slik ser rommet ut.

Resten av familien vil ikke bli publisert:)

Mat ble det også. Vi spiste oss mette selv om maten som ble bestilt var ikke  lenger varmt og vi spiste mens vi vifter fluene vekk.

Nudler meg kjøtt og grønnsaker

Chopsuey

Sprøstekt kjøtt

Dessert: frukt og gele mes ost.

En annen rett var kyllingkarri.

Min datter med familie hadde med seg frukt: vannmelon, bananer og mango og brus til drikke. Det var også ulike potetgull og muffins. Glemte å ta bilder.

Vi har vært heldig. Det har vært sol hele dagen. Men da vi skulle dra kom det overnattings gjestene på nattsvømming. Men de var ikke heldig for det kom regnet i bøtter og spann.

Kjøreturen hjem som varte i to timer var litt tøff. Mye regn, mye trafikk og mørk. Heldigvis var det min sønn som kjørte bilen og han er vant med slike kjøreforhold.

Jeg kunne aldri tenkt meg å kjøre bil her. Det var veldig komplisert med folk og motorsykler som vrimler overalt.

Men det var enda en nydelig dag sammen med familien og jeg er takknemlig.

Hvordan feiret du St. Hans aften?

3 kommentarer
    1. så koslig dette stedet var ,du er heldige som har familie så du kan være det lenge på besøk :=) herlig ,nyt det,her har det jamt over vært en ganske kald juni måned og her jeg bor var det ingen jonsok feiring ,vi kjørte en tur men såg ingen folk

    2. Det vart litt mer eksotisk sankthansfeiring enn jeg hadde i hagen. Skikkelig fine bilder, så dette var nok stas. Hadde det hyggelig vi også, men litt enklere forhold dette året. Kommer et innlegg i morgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg