Min dag…

I dag hadde jeg en fin dag…det vel si at der er ikke en sofa dag. Synd at været er ikke samarbeidsvillig. Det byttes mellom sol, snø, skyet og regn.

Så jeg brukte trimsykkel hjemme for å forbrenne kalorier.

Etter å ha spist middag som besto av fiskeboller og gulrot og agurk salat

dro vi en tur til Hageland for å kjøpe blomsterplanter, men jeg fant ut at det er billigere på REMA så jeg tok bare bilder:)

Vi kjørte også ved vatn i nærheten, men det var grått og kaldt som du ser på bildene.

Nå blir det lesing og kanskje en film på Netflix i kveld.

Hvordan gikk dagen din?

3 kommentarer
    1. Min dag begynte ikke så bra, for jeg klarte å forsove meg. Heldigvis ble den bedre, og etter endt arbeidsdag dro jeg en tur ut i det fine været, for etter snø og kulde ble det sol ☀️ Håper det blir varmere snart, for da kan jeg kjøpe planter til balkongkassene og bedet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg