Morgendagen

Det vil si gårsdagen for jeg er hjemme nå etter turen til dette nydelig sted. Tok bilder morgen etter da vi var der. Jeg gikk en liten tur. Det var mye mer å utforske ettersom stedet er stort. Vil du ble med på en morgentur?

Vi bodde i en av leilighetene her.

En del av husene var også til utleie

En liten trikk

Gågata

Enda mer flotte hus

Fjell i det fjerne

Promenaden

Stranden bak meg. Ikke hvite strand:)

Jeg ble oppringt av familien fordi vi skulle ha frokostbuffet på dette huset

stor sal til frokost buffet

Det var rikelig utvalgt med mat, men det var en deø folk som kom inn og det var vanskelig å ta bilder:)

Etter frokosten badet vi på sjøen. Ungdommene hadde det kjempemoro.

Nå er jeg hjemme og er blitt verre med hosten. Så jeg drikker og drikker ingefær te med sitron og hostemedisin. Jeg håper at jeg bli bedre før avreisen på torsdag. Jeg gleder meg så mye til å reise tilbake til Norge uansett hvor kaldt det er nå.

16 kommentarer

Siste innlegg