Morning walk

En strålende søndagsmorgen til deg. Klokka er litt over 8 om morgenen og jeg allerede rukket å gå ca 5. kilometer. Måtte bare få meg friskt luft på grunn av hjernen er full og klarte ikke å tenke. Jeg har hatt det i det siste dagene derfor ikke har klart å legge ut blogginnlegg.

Så jeg plukket villblomster til deg:)

Først ville jeg vise den fargerike solnedgang i går kveld.

Og nå morgensturbilder

Var innom kirkegård og vannet blomster i gravene til svigers og min søster

Etterpå gikk jeg rundt omkring. Her er stedet hvor jeg bor:)

Og det var dagens morgenstur. Håper det blir mer tur med sussebass i dag. Han sover fortsatt.

Hva skal du gjøre i dag?

10 kommentarer
    1. Så fine bilder. Det så ut til å være en herlig god tur ♥
      Jeg lurte også på å gå en tur. Men ryggen har vært vanskelig de siste dagene, og når jeg har gått turer, har det blitt verre, så det synes jeg ikke noe om.
      Ellers så lager jeg god middag i dag, fra bunnen. Og så slapper jeg av med å chatte og nyte stillheten 🙂
      Håper det blir mer tur på deg i dag 🙂

      1. Ja, det er ikke godt når helsen streiker. Det ble ikke noe mer tur for mannen har mye andre ting å gjøre. Jeg har chattet med familie og lyttet på en lydbøk:)
        Takk for besøket:)

    2. Noen ganger er det bare ut og gå som hjelper for fulle hoder! Jeg bruker det hver eneste dag…… skjønner at du har mye å tenke på – ta vare på deg! En god klem til deg – og tusen takk for fiiiine bilder <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg