Morsdag i måi måned?

Sola sjelden skinner hos meg i det siste derfor er det greit at min sjømann sender solstråler fra havet:)

Ja, når det gjelder morsdagen så er det faktisk morsdag i flere steder i verden. Jeg fikk vite at Norge feirer morsdag andre søndag i februar fordi det er mange feiringer i mai måned i Norge.

Ettersom jeg har besøk av min datter fra Filippinene og det er morsdag der, ga vi hverandre en gave:)

Fra henne

Fra meg:)

I går var min datter og barnebarn  med søsteren min til Orkanger. Jeg ble ikke med for jeg var dårlig. Søsteren min spandert middag til dem på en Thai restaurant. Masse god mat.

Og i dag skal vi feire. Derfor vi skal ut og spise på en restaurant. Ikke en Thai restaurant denne gangen. Det blir bilder senere:)

Ønsker deg en fin dag:)

Har du prøvd å spise på en Thai restaurant?

17 kommentarer
    1. Du store min, her var det hilsner og feiring som bare det 🙂 Tror ikke jeg har vært på en Thai restaurant noen gang. Men det er aldri for sent 🙂 Nå har vi de siste dager i sør, før vi farter nordover igjen 🙂 Gratulerer med morsdagen 🙂

    2. Ja, jeg liker Thai-mat, men synes indisk er hakket over, men prøver gjerne nye ting. Typisk med thairestauranter her til lands er at de som oftest har de samme menyene, så en får sjelden prøvd noe nytt.

    3. Hvis jeg får velge så blir det enten Thai eller Indisk når jeg skal ut og spise. Vi har hatt litt blandet vær her i det siste, men i går og i dag har solen stått høyt på himmelen og det har vært varmt ute 🥰 Ha en fortsatt fin søndag.

    4. Jeg har ikke prøvd Thai-restaurant – men det ser ut til å være mye godt der! Trist at du ikke kunne være med igår da – håper dagen idag har vært myyyyye bedre! Klem <3

    5. Koselig med morsdagsfeiring.💜
      Jeg har aldri vært på en Thai-restaurant, men jeg har en svigerdatter fra Thailand og synes maten er kjempegod, så lenge den ikke er altfor sterk.😅Kos deg!🌸💜

    6. Er det blitt en ny Thai resturang på Orkanger?? Jeg er veldig glad i de resturantene. Håper du blir bedre form og lykke til med feiringa av morsdagen <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg