Mosjøen hotell

Da vi ankommet Mosjøen sist mandag regnet det mye. Jeg fikk booket overnatting på Mosjøen Hotell. Hotellet ligger ved siden av jernbanestasjon, men heldigvis hørte vi ikke noen tog som kjørte forbi:)

Veldig romslig rom med ferske blomster på bordet.

Badet

En liten salong i første etasje.

Det var ikke heis, men vi fikk hjelp med å bære koffertene til andre etasje:) Snille betjeninger !

 

Matsalen

Det som var en fordel med dette hotellet var at man fikk både kveldsmat og frokost på kjøpet:) Koldt bord. Fikk ikke tatt bilder på all maten:)

Vi kjørte til sentrum selv om det var ikke langt unna fordi det regnet. Jeg måtte kjøpe gåstaver som støtte slik at jeg kunne ferdes litt rundt. Og vi fant billige gåstaver heldigvis for jeg har allerede to par hjemme:)

Dagen etterpå var det meldt sol og da tenkte vi å vandre litt rundt i sentrum:)

Fortsetter i neste innlegg:)

Takk for titten:)

 

2 kommentarer
    1. Der har mannen min og jeg bodd en gang også. Vi hadde vært på Bodø på katteutstilling og stoppet i Mosjøen og overnattet til dagen etter.

      Kjempekoselig å se bildene dine 😊 Du vekker reiselysten i meg 😊

      Ønsker deg en superfin torsdags kveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg