Mr. Happy på tur

God morgen fra en regnfyll Trøndelag:)

Ettersom det regner hver dag her hos oss, vi har ikke noe valg enn å gjøre det vi bør gjøre selv om det regner som i går. Det vokser gress på kirkegård og jeg og Mr. Happy dro dit for å klippe kantgress. Det rører meg å se at han er frisk igjen etter hjerteinfarkt nylig.

Masse blomster på kirkegård

Ut på ettermiddagen, dukket solen plutselig opp og vi benyttet sjansen til å gå tur i nær området.

Litt sopp å finne, men jeg tror ikke dem er spiselig:)

Etter turen, klippet jeg litt blomster som jeg fant i hagen til pynt inne. Tar med sommeren inn:)

Avslutter med inspirerende sitater.

Og i dag jeg skal prøve å jobbe frivillig:)

Med dette ønsker jeg deg en fin dag:)

10 kommentarer
    1. Riktig fin dag til deg også. Godt å se solen komme fra i går, det samme her. Og så hadde du tatt inn en nydelig bukett blomster. <3

    2. Nei den soppen er nok ikke spiselig! 🙂
      Ja det er godt når han har kommet seg på beina igjen, etter så alvorlig angrep på kroppen <3

    3. Så godt at han begynner å komme i form igjen. 🥰
      Vi snakket også akkurat om at vi må på kirkegården og klippe kantene m..m
      Må bare finne første mulighet med litt opphold ☺️
      Fint tur, og bilder! Ha en fin dag 🙂

    4. Det må være veldig godt å se mannen din frisk igjen, ja 🙂 Sola kikket frem hos oss også på kvelden, og vi dristet oss ut en liten tur, men bare 10 minutter 😀

    5. Kjempefine og koselige bilder, og kjempefint å se at det går bedre med mannen din ❤😊

      Været vi har hatt her i det siste er ikke til å skryte av, men håper på varmere sommervær når juni kommer.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg