Nå er det overstått!

I går fylte jeg 60 år og selv om jeg hadde ikke noe stor feiring er jeg veldig fornøyd med å feire dagen men min yngste datter.

Hele dagen hadde jeg bare svart bursdags meldinger fra Facebook og lest noen blogginnlegg. Takknemlig for alle som gjør dagen min spesiel ved å huske på dagen min. Min datter tilbrakte halve dagen hos en frisør.

Lunsjen spiste vi salatrester fra gårsdagen. Men I går kveld ble Ostefat.  Det var min bursdagsmat)

Her var 60-åringen i går.

Nydelig soloppgang og jeg sov bra…hjalp av sovemedisin.

Fikk en del blomster fra venner og det var veldig koselig .

Her er min bursdagsmat:) Simple, men mer enn bra nok for oss.

I morgen kommer min andre datter og barnebarn som sagt fra Filippinene.  Håper at det ikke komme i noe vanskeligheter gjennom reisen. Gleder meg så mye.

Med dette ønsker jeg deg en god dag.

23 kommentarer

Siste innlegg