Når andre uteble

I går var det søndag og gjengen som jeg var med her på Helsefort sov lenge og kom ikke til frokostbordet. Men været var jo så nydelig at jeg ville benyttet sjansen til å gå tur ute. Heldigvis var det en dame fra en annen gruppe som tilby seg å bli med meg. Hun vil også gå en tur. Damen har vært på behandlingstedet i fire uker og snart skal hjem. Vel, jeg tenkte at det er godt å bli kjent med noen andre også, selv om samtaken vil sikkert dreier seg om plagene vi har, derfor vi er her. Men vi pratet også om hus og hjem og familie og det var koselig.

Og utsikten var jo himmelsk for meg.

Hva synes du?

Avslutter med dagens ord:

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg