Når det regner…

Våknet i femtiden i dag og hørte at regnet koset seg med å spre sine regndråper ute. Det blir innedag tenkte jeg.

Men denne er sikkert ute i dag.

Og hvis du som meg er en blogger, det første du gjør når du åpner dine øyne er å se på blogglisten og om du har fått meldinger eller kommentarer på blogg. Og gjett om jeg ble glad da navnet mitt står fortsatt i blogglisten og det var en del kommentarer. Det trenger ikke så mye for å glede denne kjerringa selv om jeg ligger nederst i blogglisten:)

Etter morgenstell, begynte jeg å hamre løs på tastaturet. Mye som skulle skrives:)

Etterhvert begynte magen med å skrike med både det ene og det andre. Så jeg måtte tilfredstillende nøden.

Mannen sendte en god morgen hilsen og nevnte at moren hans skulle fylle 82 år i dag hvis hun hadde levd. Jeg tenkte at hun fyller likevel 82 år uansett hvor hun er. Jeg dro da til kirkegård og la en blomsterbukett i graven fra min egen hage. Jeg er jo til tross har vært glad i min svigermor.

Det blomstrer i hagen til tross for regnet.

Etter flere timer online chat med en søster og lytting av dagens forkynnelse online sammen med kristne venner, fant jeg ut at jeg må lage mat for det er ikke bare åndelig mat jeg trenger. Og her var middagen.

Min versjon

Og når man spiser mye, bør det også forbrennes mye:) Dagens trim i dag var på innesykkel.

Jeg har ikke gått tur i dag. Men deler likevel turbilder i  går hvor jeg ble veldig våt på grunn av det kom regn mens jeg gikk tur. Men herlig likevel med påfyll av energi.

Nå er det snart kveld og jeg skal bare slappe av. Tenkte å prøve meg igjen på arbeid I morgen.

Jeg tror jeg skal lytte på en krimroman fra Mary Higgins Clark…

Hva har du gjort i dag?

12 kommentarer

Siste innlegg