Når livet kaster bare sitroner

God morgen til deg. Herlig å få en ny dag for ikke alle får en ny en uansett om livet kan være surt på grunn av mye utfordringer.

Jeg vil ikke gjøre deg deprimert, så jeg skal ikke skrive i detaljer det sure sider av livet vårt i det siste. I og med at jeg klarer å bevege meg fortsatt er jo en gave.

Prøvde å kamuflere alderdommen og sykdommen for jeg måtte på butikken i dag for å handle matvarer.

Og været viser ikke sin godeste side heller. Men regn er jo en velsignelse for jorden, så takk for den også selv om jeg vil helst ha solskinnende dager.

Artig med denne dingsen som Hr. Happy bestilt hos Temu. Billig er den også. Den måler både inn og ute temperatur, luftfuktigheten og forteller om været.

Og i dag da jeg skulle betale varene jeg hadde handlet la jeg merke til at et bankkort var borte. Jeg hadde kanskje mistet en av dem da jeg skulle betale noe i taxfree butikk på flyplassen på grunn av jeg var ikke i væter. Så jeg blokkerte den da jeg kom hjem. Heldigvis, det har ikke skjedd noe uttak på den konto etter at jeg mistet den.

Noe fint i hvertfall. Solnedgang i går kveld.

Med dette ønsker jeg deg en god dag og håper at livet ditt er helt ok akkurat nå:)

6 kommentarer
    1. Det er ikke alltid at livet er på den gode side, men vi får gjøre det beste ut av det allikevel 🥰 Den vær måleren må jeg jammen bestille meg fra Temu, så veldig kjekk ut. Godt at ingen har tatt ut penger på kortet ditt, og at det er sperret nå. Ønsker deg en fin torsdag, klem 🤗

    2. Livet skjer, og det er ikke alltid det er på den gode side. Likevel er du alltid positiv, og din positivitet er til stor inspirasjon 🥰 Du er bare god du 🥰

      Så kjekk måler, og nå ble jeg inspirert til kanskje å bestille en.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤️😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    3. Noen dager er litt sånn sure, men heldigvis går de over igjen. Håper det ihvertfall, for det er litt tunge dager nå både for dere og andre tenker jeg, 😉 Håper det blir mindre sitroner snart. God klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg