Når man er blitt så lei…

Har du noen gang blitt så lei av å være hjemme? Av og til blir jeg det.

Det vært dårlig vær i det siste her hos meg. Og ettersom jeg trenger litt forandring i omgivelsen, tok jeg sjansen å kjøre en tur selv om det er meldt 90% regn i dag. Vi ( min datter og barnebarn) var heldig fordi det var litt opphold. Selv om sola var fraværende, fikk vi tatt noen bilder til å forevige uteturen.

Og vi var ute ca. to timer og vi fikk litt frisk luft og litt forandring. Godt for kropp og sjel.

Har du vært en tur ut i dag?

8 kommentarer
    1. Ser godt ut. Burde vært ute og kjent på lufta jeg også, men har bare slappet av inne. Blir ikke lei av å være hjemme, nei, koser meg. Men fint å komme seg ut og se noe annet og få opplevelser også! Når formen tillater det. 🙂

    2. Kjempefine bilder fra turen din.🌸
      Ja, endelig kom det litt sol i kveld så da har jeg også vært på tur.🤗Ha en fin kveld!🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg