Når sola skinner!

En strålende god morgen til deg fra ” Happy Castle.” Håper du fikk deg en god søvn i natt. Jeg sovnet etter klokka 12 og heldigvis har jeg ikke mareritt i natt og forrige natt. Nesten et mirakel for det går nesten ikke en natt uten at jeg har mareritt. 

I dag skinner sola og det er  igjen meldt fint vær. Vi hadde også fint vær i går og middagen spiste jeg i vår  hagestua hvor det var 30 grader inne der. Middagen var stekt sei, potet, eggerøre og agurk. Det var godt! Det blir vel middag i dag også for det var nok rester:)

Gårsdagens sysler var å hekle ferdig en guttedokke! Jeg holder på med det lenge nå for jeg har ikke vært fungerende i det siste. Men i går, mulig solen ga meg litt energi og jeg fikk heklet litt. Litt igjen og håper jeg blir ferdig i dag. 

Avslutter med en sitat

Og bønn på norsk

Og engelsk

13 kommentarer

Siste innlegg