On the road again

Yey! En strålende dag i dag også. I går solen var også på sitt ess, men jeg har ikke vært ut på tur. Hadde mer enn nok med arbeid, handle matvarer, og koronavaksinen.

Men i dag derimot, ettersom jeg fikk ikke influensa lignende virkninger etter vaksinen, kun vondt i armen, blir det tur for meg og mannen. Vi må pleie kjærligheten.

Deler bilder fra forrige kjøreturen:)

Vakre Norge!

Her er meg og mannen i dag. Skal jakte på flere motiver og pleie kjærligheten.

Hva skal du gjøre i dag?

6 kommentarer
    1. Det er viktig å pleie kjærligheten. Hyggelig å høre at dere gjør det. 🙂

      Min plan for dagen er å pleie bloggen min, siden jeg har vært litt fraværende siste uka (dårlig form). I morgen er det meldt fint vær og da skal samboeren og jeg også pleie kjærligheten. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg