On the road again

Yey! Det er fredag og det er snart helg. Noen har fri og andre har kanskje arbeidshelg.

Etter en drømmeløs natt…har bare noen minutter søvn selv om jeg har tatt ett tablett av Melatonin Vital i halv elleve tiden i natt. Jeg sto jeg opp likevel i rett tid. Har time til øyenlegen i byen kl.13.00 i dag. To og halv time kjøring med ferja hjemmefra.

Håper  øyenlegen kan finne ut hvordan de skal korrigere mine øyne etter et mislykket operasjon ( linsebytte) sist januar.

Det er jo slik at uansett hvordan jeg har det finner jeg små ting som kan føre glede til min hverdag. Og i dag var  å ta bilder ” on the road” mens min sjømann kjørte til byen. Heldigvis er han hjemme og kunne bli med meg til øyenlegen. På en måte er det en slags date. Og nå mens jeg venter til å bli innkalt av øyenlegen, skriver jeg noen ord og deler bilder av en del av vakre Norge.

Hos øyenlegen. Venterom

Enn du? Hva slags planer har du i dag eller i helga?

Ha en fin fredag😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg