On the way til Dombås

Hei! En vakker morgen til dere fra Dombås hotel hvor vi lå i natt.

I natt fikk sove. Jeg tok en sterkere sove tablett enn Milatonin Vital for å få virkelig sove og det gjorde jeg.

Det ser ut som sola vil skinne i dag også. I går var der også varmt og fint vær . Det vises på bildene jeg knipset under turen på vei hit.

Vil du være med på å ta en titt på bildene?

 

 

 

 

Vinden rusket i håret under kjøring og det kjentes godt på den gamle skrotten.

I dag, vi skal utforske trollene og muskusene. Håper vi kan se dem:)

Hva skal du gjøre i dag?

Ha en fin dag!

Avslutter med dagens ord:

 

7 kommentarer
    1. Det er jammen mye flott i dette landet 🙂 Og dette er nok en fin tur ja. Og at vinden rusker i håret er jo bare fint på en sommerdag.
      Jeg har vært på Dombås selv, i barndommen og ungdommen, sammen med mine foreldre. Et par av gangene var nok med ett eller annet militært formål vil jeg huske. Jeg er oppvokst i militæret da min pappa var yrkesbefal, og vi var ofte rundt på militære arrangementer.
      Takk for titten av fine bilder ♥

    2. Det er ikke mangel på motiver selv langs veien 😀 Har jo kjørt mange ganger den veien, og ikke minst stoppet på Dombås. Men aldri overnattet der 😀 God tur videre og kjør forsiktig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg