Ønsker du?

God morgen til deg! I disse koronatider, vi er blitt bremset til å oppfylle ønskene våre som å reise til varmere strøk for eksempel særlig når den kalde vinteren trenger inn marg og ben. 

Da min svigerdatter la ut disse bilder hvor hun og min sønn tilbrakte en helg på dette stedet, fikk jeg mye hjemlengsel. Ønsker å dra dit også til å være sammen med dem. Jeg kan jo ønske….men

Vel, jeg er takknemlig for moderne teknologi hvor vi kan reise gratis gjennom cyberspace….til varmere og lysere sted. Faktisk, det er ingen begrensninger hvor vi kan kan dra gjennom det eller snakke med de som bor flere tusen mils unna. Akkurat som jeg nettopp gjorde nå på tidlig morgen. Snakket med tre av mine barnebarna på Filippinene.

Jeg har vært på dette stedet for en del år siden:)

Ønsker du å gi farger til hverdagen din for å motvirke den mørke tiden?

Det gjør jeg og laget en fargerike fugler. Er blitt forelsket å klippe gamle blad og lage ulike fargerike collage. Min måte å finne livsglede i disse dystre tider.

Ønsker du solskinnende dager? Det gjør jeg også:)

Ønsker du et smil?

Da må du først gi:)

Ønsker du bønn? Da ber jeg for deg og meg!

 

Ønsker du inspirasjon fra Gud? Da deler jeg Guds ord:)

Hva ønsker du mest nå for tiden?

10 kommentarer
    1. Åh så herlig det ser ut på bildene fra ditt hjemsted på Filippinene. Og dette er langt langt vekk, og da er det så bra at man kan bruke telefon og internett og på en måte komme så nært som mulig allikevel.

      En dag kan vi reise igjen.

      Jeg elsker lys og farger, og denne tiden er det bare å lyse opp <3

      God lørdag til deg!

      klem

    2. Skjønner godt du lengter tilbake. Det blir nok bedre tider igjen, og da kan du reise 🙂 Og inn til da, får vi fargelegge dagene våre sånn som vi pleler Ligaya. Vi lager ting, er ute i naturen, er sammen med venner, noen få, og får dagene fine på litt enklere måter nå 🙂 God klem til deg <3

    3. Tusen takk for et positivt innlegg <3 jeg ønsker meg nok mest av alt frihet til å reise avsted…. som ikke går an i disse tider…. så da får jeg kose meg med det som går an – være ute på tur! Godeste klemmer <3

    4. Jeg smiler ofte, og får mange smil tilbake. Og det gir meg mye glede! 🙂
      Jeg har også en drøm om å dra til Filippinene en vakker dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg