Overnatting på en Eye-Igloo

Det har vært min drøm å kunne overnatte på et glass igloo hvor jeg kan se himmelen om natten og et vakkert utsikt mens jeg ligger i en seng. Og ettersom Hr. Happy har snart bursdag, tenkte jeg at det kunne være en fin bursdagsgave det.

Jeg så dette på internett, “Eye-igloo” 

Bare en time kjøring fra der vi bor. Jeg spurte Hr. Happy om vi kunne se på det. Jeg hadde ikke nevnt at jeg har tenkt å leie den til hans bursdag. Jeg leste på tilbakemeldinger om overnattingen der og det var bare gode:)

Eye-igloon ligger på en topp. Så vi måtte gå opp noen meter som jeg synes det var tungvint ettersom helsa mi var ikke god:)

Her var eye iglooen sett nedenfra

Rund omkring er det småpynt

Sopp av alle slag 

utedoen

Da er vi kommet til selve eye-iglooen. Det var ingen folk der heldigvis.

Utsikten

Jeg spurte Hr. Happy om han  kunne tenke seg å overnatte der. Han svarte nei. Han ønsker ikke å sove helt synlig for omgivelsene selv om den ligger litt avsides fra veien. Han sa at han foretrekker å ligge på et ordentlig hotellrom. Da ble det ikke noe av drømmen min da:)

Vel, vi har sett stedet og når jeg tenker meg om, er det kanskje  bedre å leie en hytta i nærheten av sjøen eller vatnet. Man kan jo se på himmelen der også om natten om man vil  hvis det er fint vær:)

Har du overnattet på et slik sted før?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg