Overraskelse!

Jeg måtte ha gjort noe bra i det siste ettersom jeg igjen fikk gaver i januar måned enda det var ikke min bursdag.

En venninne ( en engel) kom med disse til meg. Jeg ble veldig rørt. Det forteller meg at Gud holder mine hender når jeg holder på å drukne.

Hun ga meg også en fin kjole. Synes du den passer meg? Jeg synes den er veldig fin:)

I dag ble jeg rørt av godheten fra min venninne. Hun tenker på meg.

Hun er akkurat hva denne sitaten sier…

Og mitt ønske….

Tror du på engler som Gud sender til deg?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg