På jakt

Gjett hvor glad jeg ble da jeg våknet litt bedre i dag og fikk lyst til å utførske nærområdet hvor her jeg bor på Filippinene og jakte på de grønne. Og jeg fant masse ting som denne planten

Kua som soler seg på gata?

Og en grønn lunge

Og street vendors hvor de selger mat, klær og diverse til folk som går forbi. Jeg ble veldig tørst og kjøpte mineralvatn.  Det var mange turgåere og noen sa god morgen til meg. Jeg synes det var artig. Det var syklende folk og noen solte seg fordi de tror at morgensol er bra for kroppen. Jeg tror det også fordi man slipper å bli brent på huden:)

Jeg er glad for at jeg fant stedet.

Og her var “vendors lane” hvor ulike selgere kan selge sine varer.

Her selges de frokost mat. Grøt som er kokt i kylling, stekt ris og tilbehør, sandwich, kaffe osv.

Jeg kjøpte ikke noe mat for jeg vil ikke risikerer å få diare. Så jeg gikk videre..

Turgåere som meg:)

Og meg:)

Jeg torde ikke å gå lenger enn ca 2km fordi jeg vet ikke hvor jeg havner hen. På vei tilbake var det litt tøft. Føttene begynte å bli tunge. Men jeg ble en lykkeligere dame:)

Hva har du gjort i dag eller i går?

 

 

4 kommentarer
    1. Så fint det er der. Minner meg om Paraguay og jeg kjenner nesten følelsen her jeg sitter hjemme i Norge.
      Selv har jeg pusset opp både i går og i dag 😉
      Burde nok heller vært ute i sola, men rakk ikke så mye av det 😄 Dessuten var det veldig kald vind ☺️
      Så bra du var i bedre form I dag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg