På tiden å bruke det!

I mange år har denne donut maker blitt liggende i skapet fordi jeg hadde ikke behov til det før nå. Isteden av å kjøpe smultringen, hvorfor ikke lage selv?

Fikk en norske oppskrift på gode smultringer fra en venn og hun mener at den kan passe å bruke til min donut maker. Hun  var en engel som kom dalende til min dør. For oppskriften passer perfekt. Og vips har jeg mini smultringer:)

Jeg halverte oppskriften fordi det var en oppskrift til 120 store smultringer.

Jeg viste smultringer til mine barnebarn gjennom chat og fikk spørsmål om hvem skulle spise alle sammen:)

Jeg klarer ikke å spise mye og mannen min er ikke hjemme. Kanskje min yngste datter vil smake en eller to  til jul. Men jeg kan jo fryse dem og servere til det eldre i mellomjula. De kommer til å sette pris på det:)

 

Det var min tredje julebakst i år.

Har du bakt mange sorter i det siste?

 

6 kommentarer
    1. Oi, det var en supersmart innretning! Og smultringer går det nok fint an å fryse, ja, så har du ut i det nye året også! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg