Palm beach

Hei på deg!

Ja, det er kanskje fortsatt ferie tid for noen. Håper du koser deg om du er tilbake på arbeid eller fortsatt på ferie eller om du er blitt pensjonist. Uansett din situasjon i livet er, håper jeg at du nyter sommeren.

For min del har jeg brukt opp ferien min. Jeg reiste til Filippinene sist februar fordi min mor døde og da brukte jeg opp en del uker der. Og mens jeg var der,  dro vi til dette stedet som heter Palm beach. Fire time kjøring fra der jeg bodde på filipinene. 

La meg vise deg stedet. Det heter Palm Beach.

Det er mange fine plasser på Filippinene og dette er en av dem.

 

Skal vi hoppe i den innbydende bassenget?

Her er jeg, nyter tilværelsen:)

 

Mine to døtre på Filippinene

Slik ser det ut rundt omkring

 

Utsikt fra veranda

 

Cottages at the beach

Bak meg var rommene vi bodde. Vi var mange:)

En liten gruppe bilde. Min yngste datter på Filipinene til venstre og sønnen min til høyre med kona og to av hans tre barn ved siden av og sønnen til min datter bak.

Ikke alle barnebarn og barn var med på dette bildet. Noen kom for sent:)

 

Matbuffet

 

Her er alle sammen samlet

 

The beach

Og jeg

 

Fin utsikt

Husker ikke hva dette er, men mine barnebarn prøvde. Den gikk rundt og rundt på vatnet.

Meg og mine tre søstre og en av mine døtre på Filippinene. Having fun.

Soloppgang dagen etterpå. Håper at du har koset deg å se på bildene:)

Avslutter med dagens sitat:

Så vær ikke bekymret for morgendagen; morgendagen skal bekymre seg for seg selv. Hver dag har nok med sin egen plage.

Matteus 6:34

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg