Papir sommerblomster

I dag har himmelen åpnet sine sluser. Jeg hører det drypper på taket. Selv om solen uteble, byr også dagen for andre aktiviteter inne.

Pinterest er en utmerket kilder for masse ideer på inne aktiviteter som man kan finne på å gjøre i en slik dag. Og ettersom jeg jobber som aktivitør, leter jeg og prøver ut noen lette aktiviteter som de eldre kan være med å lage. Og i går laget jeg disse blomstene i ulike farger med papir. Ungene kan også være med på å lage slike.

Hvis du har lyst å prøve å lage, bare søke på Pinterest:)

Hva synes du om dem?

Liker du slike aktiviteter?

 

3 kommentarer
    1. God morgen og god søndag!

      Fine papirblomster 🙂 Jeg er ikke kreativ på den fronten – og du er flink med hendene dine og de småe detaljer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg