Påskekanin som mat!

Hei på deg. Er du enig at dagen  går fortete når man har det artig og kan glede andre? Jeg synes i hvertfall det:)

Sola kom litt innimellom slagene som ga både lys og varme i tilværelsen. På sykehjemmets spisestue der jeg jobber var det enda varmere. For i dag var det min plan å bake påskekaniner sammen med de eldre. Og det var mye latter da vi holdt på lage kaniner. Og den beste….å spise påskekaniner:)

Har du bakt påskekaniner i år?

Dagens middag var rester fra gårsdagen. Den var likegod:)

Etter middagen  ble jeg med min mann til moloen der båten vår ligger for å være handlanger. Han skulle montere videokamera for båtforening som han er med.

Han sa at jeg må være der i tilfelle han faller ned fra høyden slik at jeg kunne ringe  etter hjelp. Heldigvis gikk det bra

Noen bildet derifra. Det var min friskluft i dag:)

Hvordan gikk dagen din i dag?

14 kommentarer
    1. jeg har aldrig hørt om påkekaniner laget av bolledig ,men jammen var dei festlige og mye hyggligere å legge på bordet enn en rund bolle hi hi ,kjekt å være med mannen nede ved moloen ,det var nydelig der ,og fint vær :=) har hatt en veldig fin dag jeg også i dag

    2. Så kule de påskeharene blei! Du er et oppkomme av ideer altså! Perfekt med utetid ved sjøen! Deilig….. 🙂 min dag har vært som vanlig – altfor mye å gjøre….! Men nå har jeg landa, og det er helg 🙂 klem

      1. Takk…mye å finne på Pinterest og jeg elsker å finne nye idéer:) Gjensidig glede.
        Ønsker deg god natt og sender en klem til deg:)

    3. Hei igjen 😊 Morsom ide å lage kaniner! Vi trenger å gjøre noe hyggelig med og for hverandre i denne tiden. Jeg har hatt mye å gjøre i dag og gleder meg til påskeferie i morgen. Mange timer med digital undervisning først, og nå på vei for å hente hjem sønnen min som bor på hybel. Ha en fortsatt fin kveld 🌷

    4. Ja, det var koselig:)
      Fint å høre om dagen din og jeg er veldig takknemlig for at du tar tid til å besøke meg og legger inn kommentar.
      Artig å ha sønnen din hjemme da:)
      Min yngste datter kommer hjem i påsken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg