1. Sola skinner her og takk for besøket. Jeg har problem med konsentrasjon og ikke har blogget i det siste enn bønn som jeg hadde laget før.
        Håper det går bra med deg.

        1. Takk, jeg “restituerer” meg fortsatt etter forrige helgs hippiefest. Håper du har mulighet for å hvile og lade mye, og kanskje blir konsentrasjonen bedre når kroppen kommer etter! ❤️

      1. Takk for at du gjør det. Beklager, jeg har vært syk og er veldig svimmel og har problemer med konsentrasjon og ikke kunne skrive mye. Håper at jeg blir bedre etterhvert ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg