Perlebryllup

Tenkt det at min mann feirer snart 30- årsbryllupsdag og i følge boka er heter det Perlebryllup. I følge google, perler er vakre, fortryllende og de representerer renhet og skjønnhet. Når jeg ser det tilbake, kan jeg godt si at de siste tredve årene inneholdt ekteskapet mye glede og kjærlighet. Vi har gjensidig respekt og omsorg for hverandre. Vi er blitt formet som en vakker perle. Vi skulle egentlig spise østers ( de som skaper perler) men i disse tider er det umulig å få det til

Vi skal egentlig ha bryllupsdag den 20.desember, men min mann drar ombord igjen snart og vi ikke får feire den dagrn i lag.

Det ble hjemmefeiring. Bordet ble dekket med hvit duk og jeg kjøpte hvite roser og champagne. Lysene ble også tent.

Og til kos ble det sushi som vi elsker begge to. Og de to gamle var fornøyde:)

Avsluttet kvelden med å nyte synet at lysene som ble tent og filmen “Star Wars.”

Hvordan var din fredagskveld? Hvor mange år har du vært gift eller har vært alene?

Avslutter med dagens oppmuntring lånt fra min datter Michelle:)

Gjør vi det? 🥰

Dagens ord:

 

 

9 kommentarer
    1. Gratulerer så masse med jubileum! Jeg var gift i 10 år….. har nå vært skilt i 17….! Og så var jeg jo i et nytt forhold i drøyt 4 år, det skar seg i sommer….! Dere er heldige, og flinke til å ta vare på hverandre! 😘

    2. Tusen takk. Ja, jeg er lykkelig nå, men før det var jeg sammen med en mann som jeg fikk tre barn med og det var et liv i helvete. Men jeg takker Gud for nå er jeg lykkelig med en snill mann:)
      Det kan hendt at du finner ogdå lykken med en snill mann:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg