Populære dokker

På rekke og rad måte vi fotograferes for Happy sa at vi skal flytte til airbnb i nærheten av andre familie til andre siden av byen.

 

Vi fikk hyller til å stå det der på airbnb.

2  nye medlemmer kom. Zyrish Chelsea dokke og en liten elefant.

Hun er kor back up av Billie Holiday

Hunden Laffen, Gåsen Gerd, Jane Austen og Gretha Thunberg har blitt valgt ut og dermed flyttet fra airbnb til en annet sted. Håper dem blir tatt vare på der. Og nå har jeg en del bestilling fra  barnebarna og blir opptatt å lage fremover:) Herlig:)

9 kommentarer
    1. De er jo så fine, disse dokkene dine! Hver og en har en egen personlighet med sitt eget ansiktsuttrykk.
      En fin dag til deg fra meg.❤️

    2. Helt herlig, Ligaya! Jeg har også endel bestillinger på gang altså! En apekatt til en bobildame på vestlandet – ei jeg kun traff på en campingplass…. noen flere dyr til en liten prinsesse som skal bli født om 3 måneder…. en pinnsvin-nøkkelring…. og så skal jeg bli bestemor igjen i september, så da…. blir det grisen Gerd vaffal…. og sikkert noe mer! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg