Question to you and me!

Question about you and me!

  1. Hvem er din beste venn.

Svar: Min mann

  1. Hva føler du deg akkurat nå?

Svar: 60/50. Det vil si 60 prosent dårlig og 40 prosent bra.

  1. Hva er din status nå?

Svar: Jeg er gift og har tenkt å fortsette med det!

  1. Siste bok du har lest/lyttet?

Svar: The heart of a comboy skrevet av Jody Hedlund. Denne boken fikk meg til å grate, le, føle, inspirert, bli sint og jeg elsket avslutning. Jody Hedlund skriver bra. Lyttet fra «Storytel app.»

  1. Nevn tre ting du elsker:

Svar: Bøker, min telefon, og eventyr ut i natur.

  1. Hva er tre ting som gjør deg glad?

Svar: Guds nærvær, å være sammen med familie og å være frisk.

  1. Hva er din favoritt mat?

Svar: En rett som heter adobo. « Filippinsk rett».

  1. Hva foretrekker du? Skremmende film eller en god ending?

Svar: En god ending.

  1. Hva foretrekker du? Pc eller telefon?

Svar: Telefon. Lett tilgjengelig. 

10.Når gråt du siste gang?

Svar: I går mens jeg lyttet på lydboken: « The heart of a comboy»

11.Kan du lage mat?

Svar: Ja, det kan jeg og elsker det.

  1. Snakker du flere språk enn morsmålet ditt?

Svar: Ja, engelsk og norsk

  1. Savner du noen akkurat nå?

Svar: Ja, søsken, barn, barnebarn og mine foreldre.

Avsluttet med lykke tallet 13😊

 

8 kommentarer

Siste innlegg