Quotes to inspire

8 kommentarer
    1. Takk for gode ord.
      Det minner meg om den gangen jeg skrev: “Jeg møtte veggen, – men hvor ble den av?”
      En av mine råeste og beste opplevelser. Tror du har lest den før – Google vet hvor den står 🙂
      Ha gode dager med de rundt deg!

      1. Takk for at du synes det:)
        Var innom bloggen din og leste om friheten. Jeg skulle kommentere, men kommentarfeltet vil ikke åpne.
        Ja, jeg setter veldig stor pris på friheten. Og at Jesus også ga oss den friheten til å tjene han:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg