Sakte, men sikkert!

En god dag til deg. Her hos meg er jeg rikelig velsignet med regn og masse lys inne huset.

Deler sitat fra min kalender i dag om vennlighet.

Ellers har denne kjerringa prøvd å dusje på morgenen fordi hun skulle fjerne sting i halsen sin  etter føflekkfjerning forrige uke.

Såret var bra og det var ikke noe betennelse og jeg fikk ny plaster på såret.

Var på butikken en tur for å handle mat.  Selv om alt gikk i sakte tempo og anstrengelser, klarte jeg det og er takknemlig for det. Jeg kan jo ikke slutte å bevege meg fordi om det gjør vondt og jeg ha lite krefter ellers stagnerer jo alt hos meg. Jeg leste faktisk i dag på google at eldre mennesker som fortsatt holdt på med husarbeid forsteker hukommelsen, oppmerksomheten og blir sterkere på bena slik at dem ikke fort dette ned på gulvet. Så jeg får stole på ekspertene. 

I går derimot, jeg tilbrakte tiden på sofaen etter en søvnløs natt. Heldigvis fikk jeg 5-6 timer søvn i natt og derfor kunne jeg gjøre noe. 

Avslutter med dagens bønn:

Og dagens vits: Når du gleder deg til å ta neste paracet-tablett, bare for å oppdage at det du holder i hånden er en eske med mint-pastiller:)

Er det fint vær hos deg i dag?

Ønsker deg en god dag:)

 

16 kommentarer
    1. Det regner på andre siden av fjorden også 😀 For den som har funksjonsnedsettelser eller lite energi kan alle hverdagsaktiviteter være “trening”. Noe aktivitet og litt gjennombevegelse gjør godt for kroppen, selv om det samtidig kan tappe for krefter.. 🙂

    2. Vi får kose oss inne i regnværet. Har vært en tur på butikker selv i dag jeg også. Du er jammen meg flink som klarer å komme deg ut til tross for smerter m.m. Godt du fikk en natt med mer søvn, håper det fortsetter sånn.
      Sender gode klemmer. Nydelig bilde av deg! <3

    3. Hvis mannen min hadde vært hjemme, slapp jeg sikkert å handle og kjøre selv. Samtidig, er det godt at jeg klarer litt:)
      Håper da også at det blir bare mye søvn fremover:)
      Takk for titten:)

    4. Sover godt om natten, men våkner så tidlig. Sukk. Liker å sove litt på morgenen. Været er opphold, og jeg har vært ute å måkket snø av terrassen. Det var min trening i dag. Skal hente ned alle nissene og lysene i kveld, og ordne i stand i morgen og formen er i bedring. Godt at du fikk sove og fått handlet litt.

    5. Det er nok veldig lurt å bevege seg, og helst få litt frisk luft og dagslys i øynene om det er mulig. Men noen ganger går det ikke, og da må man akseptere det også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg