Saltflakene og levende vulkan

Fortsetter turen til Bolivia delt av min datter. Første innlegg HER.  Spennende reise som jeg kunne tenkt meg å gjøre. I tillegg er det så fascinerende å se på bildene. Utsikten som vi ikke ser i Norges land.

Bli du med på eventyret?

Her blir man i hvert fall veldig tørst når man skal vandre i store saltfalkene.

Her badet de!

Vulkan/ geysir 5840 meter over havet

Må bare hoppe på bakken:)

Mange land som har plantet  flaggene sine der

Se på saltflatene!

Og store kaktusene

Flamingoer

Frittgående dyr som lever oppe langs de salte innsjøenne

Hotel laget av bare salt som de overnattet

Kunne du tenke deg en slik ferie?

4 kommentarer
    1. Ja, jeg kunne tenkt meg, virker veldig spennende da .-) Geysirer er spennende å se på, jeg så på på Island. Men alt det andre var jo ikke der da 😀

    2. Ja, en sånn ferie kunne jeg veldig gjerne tenkt meg 🙂 Noe så fascinerende og vakkert. Veldig spesielt. Geysir har jeg sett i Tyskland, og jeg har klatret på en vulkan i Italia. Salt landskap så jeg i fjor i ørkenen i USA. Og kaktuser er det jo mange av rundtomkring i det store utland. Men jeg har ikke vært på en plass, i ett land, som har alle disse tingene på samme sted. Rart at dyr kan leve der altså. Imponerende. Flotte bilder. Tusen takk for at du deler 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg