Shine locally and shine globally

“Shine locally and shine globally”. Ser ut som en vanskelig mål eller oppgave særlig for meg som plages med kroniske smerter og utmattelser.

Men  sitatene nederst ga meg håp.

Det er godt å vite at det er hjelp ovenfra fra Hellige Ånd.

Det står i Apostlene gjerninger: Men dere skal få kraft når Den Hellige Ånd kommer over dere……Acts 1:8

Og det minnet meg om Hellige Ånd gaver i Galaterne 5:22 Men Åndens frukt er kjærlighet, glede, fred, langmodighet  mildhet, godhet, trofasthet, saktmodighet og avholdenhet.

Hvis jeg tar imot gavene fra Hellige Ånd…da kan jeg ” shine locally and globally”.

Tror du på det?

Vi trenger bare å ha tro som et sennepsfrø.

Ønsker deg en fin dag.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg