Sist i hundre

Mette  ( mettejosteinsdatter) blogger om toppbloggere og jeg synes det er fint at hun gjør. I tillegg flink til å få frem budskapet av hver enkelte om kombinere med sitt. Et annen type er framsnakking.

Tenke at jeg skal prøve meg frem på begge deler. Leser innleggene av en del blogger og lage et innlegg etter det kanskje eller framsnakke. Vi får se.

Som Solliv har sagt..man lærer mye ved å blogge.

Det er jo en ideer til blogginnlegg:)

I dag tenker jeg å begynne med Bente som står på nederste av hundre toppbloggere. Bloggen hennes: Benteslilleverden.blogg.no

Hun delte ut en oppskrift på muffinsjokolade og det ser godt ut. Så hvis du tenker på noe godt i dag så kanskje det er lov å prøve hennes oppskrift. Jeg for min del er ikke hjemme akkurat nå ettersom jeg er på et behandlingsted for kronisk-smerter. Så det blir ikke noe baking for meg. Men jeg kjøpte marsmallows på butikken og jeg får vel nok søte saker. Egentlig ekspertene sier at søtesaker kan trygge mer smerter og jeg må kanskje prøve å unngå det…men det er jo helg..så.

Hva synes du om slike blogginnlegg ideer?

Avslutter med en sitat fra Bibelen:

Men han svarte og sa: Det er skrevet: Mennesker lever ikke av brød alene, men hvert ord som går ut av Guds munn.

 

 

12 kommentarer
    1. Hvitt sukker bør en nok være forsiktig med ja. Men ikke lett. Syns slike innlegg er fine, en kan få nye innspill på blogger en ikke vet om. Har forresten vurdert en avart sjøl, men er usikker om jeg greier opprettholde det jeg setter i gang. Har skrevet et innlegg, men innlegget får ligge på pause inn til videre. Håper du får et fint opphold der du er. Ønsker deg en god dag :).

      1. Ja. Jeg må prøve å unngå søte saker midt i uka:)
        Jeg har bare lyst å prøve ettersom jeg har god tid der jeg er nå. Men når jeg begynner med arbeid igjen, det er ikke sikkert jeg får det til:)
        Ønsker deg også en god dag.

    2. Så bra. Tror det blir et bra konsept. Liker det! Særlig når man fremsnakker de nederste på blogg! De øverste leser jeg lite av 🙂 Men liker å lese bloggere som jeg kan sammenligne meg med. Fin dag og takk for linking! 🙂 klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg