Siste dagen

Siste dagen

Det er den siste dagen i juni og i morgen er begynnelsen av juli. Minner meg om livet som slutter og begynner. En del som har skjedd i juni måned vil vi helst kanskje glemme, men forhåpentligvis hadde vi en del gode minner.

Som blogger, hadde vi kanskje skrevet en del innlegg som nådd flere lesere eller få lesere.

Hva som fanger folk, blir jeg aldri klok på ettersom en som legger ut turene sine får så mange lesere, mens den andre bare få lesere. I mitt tilfelle, håper jeg at innleggene mine har brakt smil, håp, inspirasjon og glede. At det kunne bringe folk nærmere Gud.

Jeg har ikke mange lesere, men jeg føler at jeg har fått mange venner i bloggverden og det i seg selv er for meg stort.

 

Gleder meg egentlig i juli måned fordi lyshuset vi holdt på å bygge er snart ferdig. Og det betyr at jeg kan tilbringe mange lyse dager inne der.  Jeg skal også ha to ukers ferie fra neste uka. Og da skal vi besøke datteren vår til den nye leiligheten som hun skulle flytte inn fra første juli. Får håpe at været viser sitt skjønneste side i juli måned.

Gleder du deg til juli måned? Hva slags planer har du i denne måned?

Jeg skal i hvertfall fortsette med…

Og deler quotes

Og bønn

Ønsker deg en fin dag🥰

6 kommentarer
    1. Ønsker også deg en fin dag. Hva som fører til flere lesere er nok alltid lett å forstå, men er nok en blanding av mye. Akkurat nå tror jeg det er litt tørke, folk er ute , på ferie og slikt. Så vakre blomsterdu deler. Og så hyggelig det må bli å besøke datter. <3 <3

    2. Vakre og sommerlige bilder.. Jeg liker din blogg, syns du inspirerer med positiviteten din ..selv når du ikke har det så lett.. Håper det blir en fin tur til datteren din..og at det blir masse finvær videre i sommer .. Vi starter ferie om nesten to uker..og skal på noen småturer..men tar det på “sparket”… Klem <3

    3. Siden juli er feriemåneden min – med tre og ei halv ukes ferie – så er det nok turer som står mest i hodet på meg akkurat nå….! Jeg blir forresten heller ikke klok på hva som “selger” av blogginnlegg – det er ikke noe logikk i hva som skaffer flest lesere…..! Uansett er det moro, og jeg har fått mange gode venner her! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg